23/12

Ett litet inlägg innan jag kryper till sängs.
Godkväll! Idag har jag inte skrivit någonting fören nu. Tänkte bara skriva godjul och ett litet kort inlägg om hur min dag har varit. Dagen började med att Boris kom in hoppandes i sängen i morse. Ni vet lejonkungen när Scar och Simba slåss och Scar hoppar igenom elden? Precis så såg de ut i morse när Boris hoppade i upp i sängen. Haha, så klockan tio imorse låg Charlie och jag och asgarva åt de. Och de värsta var att han hoppade på mig! Hahaha, han hamnde rakt över mig. Men de är våran väckarklocka här på landet :). Nej men de är bra, så att man inte sover bort hela dagen.
Och juste! Haha, va beredd på att ett skratt. De var så att idag körde jag fyrhjuling för första gången, men min bror satt bakom annars hade jag aldrig vågat! Men så körde vi lite och jag vande mig vid att köra, så skulle jag köra upp i skogen. Så kom en liten vattenpöl som jag körde igenom utan problem. Meeeeeeeen .... lite längre  bort var de en ännu större vattenpöl och jag gasar ju på lite för att komma igenom den och de slutar med att vi hamna in i ett träd. HAHAHAHAHAHAHAAH! Jag körde in i ett träd :). Klockren!
Höhöhöhöhöhö, men jag ska sätta mig på den där fyrhjulingen imorgon igen och köra! Jag är galen, jag vet -.-
Men nu ska jag få med mig lillebror eller storebror ut och kissa, höhöhöhö ;D
God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0