22/12

Godkväll godingar! 
Vilken dag de har varit, riktigt härlig också! Vi har varit ute och gått ganska långt med hundarna, vi högg ner vår egna julgran. Jag och Vincent klädde den för ett tag sen, sen åt vi framför tvn. De är så en riktigt jul ska vara! Bara att de saknas en sak .. Robin. Sen skulle allt vara perfekt! Men jag är glad när jag är med familjen också. 
Tänkte faktiskt gå ner om ett tag och göra alla lite sällskap när nere, vem vet dom kanske har tagit fram godsaker utan att säga till lilla mig här uppe? Hahaha :). 
Imorgon är de bara en dag kvar till julafton, och jag längtar! Jag är som en liten flicka när de gäller julafton, jag vill bara slita upp alla julklappar på en och samma gång. Sen är de så tråkigt när alla julklappar är slut, man vill liksom att de aldrig ska ta slut! Hahaha. 
Är de nån mer än jag som längtar efter julafton så här mycket? Och någon som kanske också hugger sin egna gran precis som vi gör? Svara gärna! :)
Tänkte bara skriva lite grann, nu ska jag nog ner och umgås med min underbara familj, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0