21/12

Hej sötkorvar!
Igår blev de verkligen skit dåligt uppdatering men de var så att vi firade minijul hemma hos pappa :) Och jag kände att jag inte hade tid att slå mig ner och skriva blogg eftersom att jag var tvungen att göra mig iordning och slå in dom sista julklapparna och så. Vi kom iväg strax innan tre, lämnade av Dino och Malin hemma hos Dino så dom kunde hämta deras bil och vi drog oss vidare hem till pappa. Åt ganska mycket mat (jag höll på att spricka) öppna lite packet och hade de trevligt :)
Sedan idag så kom jocke och väckte mig halv tio men jag hade ställt klockan på nio men jag somnade så sent igår så jag kom aldrig upp. Anledningen till att jag skulle upp så tidigt var för att vi skulle till landet idag, alltså där jag är nu. Men vi tog med oss datan och internet så jag passa på att skriva blogg just nu, jag har inget annat för mig. Sitter i min stickade kofta, vinter jacka, socker och mina mjukisar. Hur varmt och skönt låter inte de?! Hahaha, jag är så frussen av mig!
Meeeeeeeeeeeen, jag orkar inte skriva mera, haha. Ska försöka skriva så mycket jag kan och orkar, ciao!
21/12 - 08 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0