18/12

Hejsan svejsan! Jag vet jag har inte skrivit ett skit idag men jag har varit på sjukhuset hela dagen. Satt och vänta i 5 timmar för att jag skulle få komma in igen. Och de visade sig att jag hade vätska i magen eller någon skumt. Tänker inte dra upp hela historien här i bloggen eftersom jag tycker de är lite privat. 
Men de gick iaf bra. Blev bara så himla rast lös av att sitta och läsa varenda tidning dom hade där så jag gick runt lite, ställde mig i korridoren nerlutad så kommer de fram en sköterska till mig och sa" NEMEN! BEHÖVER DU LIGGA NER ELLER NÅT?!" haha, så gulliga dom kan vara där på sjukhus ibland :).
Fast fy, sjukhus är jag lite små rädd för måste jag erkänna. 
Men nu ska jag gå, puss!

(De är inlägget laddades inte upp igår, därför kommer de lite sent)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0