16/12

Julafton bara närmar sig med språng! Julafton är redan nästa vecka. Fast jag som har föräldrar på olika håll får ju fira två jul, haha. Anyway, hej! Klockan är redan ett och jag har bara legat i sängen hela dagen. Fast de är ju inte så konstigt, jag har så jäkla ont i magen. De började redan igår kväll, jag busade lite med Boris och Skruttan och sedan när jag reste mig upp fick jag så fruktansvärt ont i nedre delen av magen. Men jag tänkte inte mer på de, jag trodde bara att de skulle gå över så jag gick in i rummet och sen när jag skulle ställa mig upp igen var jag tvungen att sätta mig ner så att jag inte skulle ramla ihop, riktigt obehaglig känsla! Så jag kände att jag inte palla av att gå till skolan idag. Men mamma ska ringa och kolla med läkaren vad de kan vara så kanske jag får en tid där och kanske får en slang nerstoppad i halsen enligt mamma :/. Kan man inte bli nersövd då? Annars känner jag att jag kommer få lite små panik för jag vet att jag kommer spy då. Blä blä blä!

Vill ni veta en hemlighet? Jag har inte börjat köpa julklappar än! *pinsamt* Men jag ska köpa alla julklappar på torsdag för på lördag är de lilljulis hemma hos pappa :) Sen på söndag åker jag till landet och och firar jul där, sen åker jag antagligen hem med Malin och Dino dagen efter julafton och bor hemma hos pappa :). Känner att jag inte vill vara på landet så länge, inte riktigt mig grej de där med skogen. Men de kan vara skönt ibland!
Men nu ska jag prata med mina kära vän A och höra vad hon har att säga, kanske hänt nåt nytt på sistonde.
Puss och kram syns på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0