30 Augusti / Komentarer

Godkväll allesammans.
Nån mer än jag som bara ska sitta inne idag ? Som sagt så skulle jag träffa Thomas så blev de inte, så de var bara att planera nåt annat. Så de blev att mamma och jag åt gott och vi skulle ientligen hyra film men jag känner att jag inte orkar gå ner till centrum nu och göra de så jag låter faktist bli.
Men iaf, meningen med de här inlägget var att jag skulle prata om komentarer. Jag blir bara så glad jag får komentarer ! Spelar ingen roll om jag får 1 komentar eller 100 st, jag blir lika glad ! Så jag ber er, fortsätta komentara så som ni har gjort på dom senaste inläggen. Jag blir fruktansvärt glad :).
Och en sak till, jag är lärt mig att sätta in videosar här i bloggen som ni kanske märkt. De va en sjukt snäll tjej som hjälpte mig, jag är mycket tacksam :).
Men nu ska jag nog slänga in en video till här i bloggen om jag orkar och hittar nån ;).
Ciao !

Kommentarer
Postat av: Felicia

hehe, varsegod ;)

2008-08-30 @ 18:33:38
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0