29 Augusti / Morr´n

Godmorgon blogg :)
Entligen fredag ! Jag och kusin ska som sagt på bio idag och äta inne i stan och ha lite mys :).
Men de tråkiga är att jag slutar inte fören halv fyra, men jag tror vi ska mötas halv fem om inte tidigare, jag kan ju bara gå till tunnelbanan direkt.
Idag börjar jag 9.20, så de är skönt. Men vi har dubbel NO men Berit .. Alla älskar ju henne *hooooooooooost*. Haha, nej men NO ska nog gå bra :). Matte sista lektionen med Ove, tror att vi kommer sitta i datasalen eller nåt annat för han vet hur våran klass är när vi slutar sen, + att de är fredag så då blir de extra jobbigt, men jag känner att jag måste jobba i helgen ! Kanske tar med matten till Thomas på lördag. Jo jag vet, vi skulle ientligen vara här men han skulle på nån bilmässa så jag åker till han ist. Så jag är hos han runt fem tiden, då får jag sova lite också minsann :) haha.
Men iaf, vad ska ni göra denna fredag ? Gå på bio som jag kanske ? Se SATC ? Jag lovar dig, ser du den filmen kommer vi vilja se den 100 gånger om ! Jag har sett den en gång på bio med Malin(Storasyster) & Dino (Malins pojkvän). Man ryser spec mycket i en del av filmen,nästan så de kommer en liten tår.
Jag ska sätta in en bild på mig så ni får se vad jag har på mig denna inte så roliga dag. Men de ska vi ändra på :).
Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0