28 Augusti / Imorgon är de fredag !

Hejsan gott folk !
Känner verkligen att jag måste få igång bloggenigen ! Både för att jag tycker de är kul och skönt att skriva av mig och för att jag har fått höra att vissa av er tycker om att läsa min blogg. Inte för att jag har mycket läsa direkt men ni kan ju alltid tipsa om min blogg till vänner och släktingar och allt som finns ! ;)

Imorgon är de fredag som dom flesta vet. Jag och kusin har lite planer, vi ska in till stan och äta där, sen ska vi på bio. Vi ska se Sex and the city, den har jag redan sätt men den är så otroligt bra att jag kan se den igen ! Ingen tvekan om saken. Sen ska Thomas komma till mig också, fast de blir senare under kvällen. Vi kanske möts upp nånstans och åker hem tillsammans. De blir nog lättast så.

Idag har jag inte hunnit med så mycket, fast de ska man nog inte göra når man är sjuk. Eller sjuk och sjuk, jag har ju inte feber, jag är bara förkyld. Men en sak har jag hunnit med, och de är att göra kladdkaka och ätit melon ! Haha. Mer har jag tyvärr inte ätit, har bara legat i sängen och slöat hela dagen.
Mamma ska komma hem snart också, hon sa att hon skulle gå senast tre ifrån jobbet så ja, hon ska väl komma om en stund :).
Funderar på om jag ska ta en promenad ner till bankomaten och ta ut lite pengar till imorgon. Jag slutar ju halv fyra imorgon om allt går som de ska så de är ju lika bra att förbereda sig. För vi planerade att vi ska mötas inne i stan halv fem så jag måste åka strax efter fyra. Men jag gör mig iordning på morgonen, alltsvad jag ska ha på mig osv.
Men nu ska jag inte skriva så mycket mer, men ni får ha en trevlig fotsatt dag ! Och glöm inte att tipsa om min blogg till några vänner ! Puss puss !

Kommentarer
Postat av: elin

men åh :o tack detsamma hörru! :)

2008-08-28 @ 15:08:49
URL: http://ellijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0