21 Augusti / Sämsta bloggare i stan

Hejsan hoppsan ! Här kommer sämsta bloggaren i stan och skriver i sin blogg !
Jag har verkligen tappat lusten att skriva i min blogg så mycket som jag gjorde förut. Men iaf, idag fyller pappa år, så jag går direkt till tunnelbanan efter skolan och tar bussen från gullmars. Slutar ganska sent idag de är därför jag åker direkt efter skolan, de är bara onödigt att springa hem och sen tillbaka. Mycket närmare till tunnelbanan från skolan också :).
Och imorgon ska jag hem till min älskling, blir väl att jag sover där hela helgen. Micke (Thomas bror) ville att jag skulle sova där på lördag också för han fyller år och ska jag grillfest så ja, de är klart jag stannar där över helgen ! :) Låter hur mysigt som helst faktist. Och jag måste bara säga att jag saknar min älskling otroligt mycket ! Har inte träffat han sen i tisdags ! :( De är verkligen jobbigt att vara ifrån varandra så länge nu när jag har vant mig att vara med han varje dag i sommar. Men på nåt sätt är de skönt att sakna han, för jag vet att när vi träffas kommer allt kännas härligt att vara med varnadra igen ! :)
Men iaf, igår var mamma och jag ute och gick en liten runda med lillen. Hon har börjat löpa också .. Så i mitt rum va de värsta blodfläckarna över golvet ! Lite mindre mysigt kanske.
Men när vi va ute pratade vi om hur de var i skolan och annat sånt. "Mor och dotter prat" alltså.

Idag ska jag få kläder och lite annat av Sandra också :). Har fått två jackor också, ena är en grön vinter jacka som jag älskar, den är stor och mysig ! Och sen när de väl tröjor, ljus mm.
Men nu ska jag leta reda på min fema så jag kan äta lite frukost i skolan, ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0