19 August / Godmorgon

God morgon godnmorgon !
Känner mig ovanligt pigg denna morgon, och jag mådde inte illa som jag brukar göra påmorgonen.
Jag har hur mycket tid som helst kvar, behöver inte gå fören vid halv tio ! :O Förstår inte varför jag är uppe nu. Men de är skönt att ha mycket tid på sig så man slipper stressa tycker jag iaf.
Och idag kommer min älskling hit, om de blir som planerat :).
Och igår började skolan, Matilda hade bytt klass, vi hade fått en ny tjej och sen har Chris kommit tillbaka.
Schemat är hur skönt som helst. Inte alls jobbigt faktist. Förra året hade vi jobbiga tider. Slutade fyra var och varannan dag. Nu slutar vi halv fyra två gånger i veckan, och resten av dagarna slutar vi ganska tidigt. Så de är skönt iaf.
Har ni börjat skolan än ? Jag känner folk som börjar imorgon och på torsdag ! Vi slutade den 11 och började den 18 tror jag, vi fick kortarst sommarlov :O Men vi har tydligen mer studie dagar, (Vi har typ inga lediga dagar).
Nej men jag orkar faktit inte skriva mera, ska nog platta mitt hår lite till så att de håller för dagagen. Sen lite senare idag ska jag ringa ch väcka Thomas minsann :)
See u !

Kommentarer
Postat av: sanna

vi har ledigt på fredag snart. tror jag :)

2008-08-19 @ 08:45:41
URL: http://sannasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0