18 Augusti / Godmorgon.

Godmorgon allesammans !
Ni undrar säkert varför jag är uppe halv nio, men de är så att skolan börjar idag. Så jag ska alldeles strax börja röra mig mot Sanne som en vanlig skoldag :). Vi börjar halv tio, men jag har ingeaning när vi slutar. Men de kan inte ta så lång tid de där, vi får väl antagligen bara nytt schema, sen ska lärarna prata lite precis som vanligt.
Jag längtar till imorgon !!! Då får jag träffa Thomas ! Han kunde inte komma dag för hans jacka skulle komma så han var tvungen att ta emot den. Och i helgen ska vi ha lite mys :).

Nu kommer jag antagligen skriva lite oftare än vad jag har gjort i sommar. Men liksom, vem sitter framför datan på sommaren ? Visst nångång ibland, men inte så mycket iaf. Och jag har ju varit med min älskling hela sommaren så de är inte så att jag sätter mig framför datan när jag är med han ! De funkar ju inte. Jag vill ientligen spendera all min tid på dig, älskling.
Men nu mina vänner ska jag borsta tänderna och sen gå till min bästavän Sanne.
(JUSTE!, Isabell har bytt skola :'( Kommer sakna dig gumman !)
Pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0