14 Augusti / De här sög ju.

De va ju evigheter sen jag tog min tid och satte mig vid datan och skrev i bloggen.
Men de är ju sommar och jag har ju annat för mig än att sitta vid datan hela dagarna. Men jag kom på ihåg när Malin sa att jag inte hade skrivit i min blogg på länge att jag kanske skulle ta och skriva några rader ?
De kommer nog bli mer skrivade nu när skolan börjar, jag börjar redan på måndag. Men dom jag känner börjar på onsdag ! Vi ska alltid börja tidigare än alla andra och sluta senare, haha. De är nåt jag verkligen stör mig på.
Men vi har antagligen fler studiedagar eller nåt sånt.
Nej men vad har ni haft för er i sommar ?
Jag har ju skrivit lite om vad jag har gjort och varit och så, de är bara att kolla dom tidigare inläggen :).
Och igår satt vi och mecka moppe, eller inte jag, de va Patrik och Thomas. Sen kom en annan Thomas och hans tjej, så satt alla och mecka. Inte de roligare, vi kom inte hem fören vid tolv tiden. Men sen blev de att vi kollade på vänner, fast Thomas somna så jag låg och kolla själv ist. Och i morse va han hos tandläkaren medans jag låg och sov, sen vid halv tolv kom han hem och väckte mig. Och sen dess har vi bara legat och kollat på tv. Har haft en lugn dag rättare sagt.
Men nu ska jag vara lite social och kanske börja göra mig iordning, skriver mera senare när jag kommer hem. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0