vad tycker ni

Jag har tänk  på om jag ska börja skriva en låt.
Men jag har inte riktigt bestämt mig än, bara lekt med tanken. Men vi får se hur de blir med den saken. Ska försöka få igång nån text förmodligen :)
Snart ska jag gå och möta Thomas ! WOHO !
Och imorgon ska jag köpa jeans med papi, hittade ett par baigie jeans (vet inte om jag stavade rätt) på bikbok för 500 kr, skit snygga !
Inte spe långt inlägg, vad ska ni göra på valborg ?
Själv vet jag inte vad jag ska göra, kanske är med Thomas, eller så är jag med Hanin eller så är jag med Ronja och Sanne och alla. Jag har inte bestämt mig än. Men vi märker väl hur de blir :)
De var allt från mig ! Puss, Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0