Sommar !

Satt och lyssnade på en låt som heter Sommar & då kom även lite minnen upp i huvudet sen i sommras när jag och alla tjejer alltid cyklade ner till Drevan och badade. Spelade ingen roll ifall de var molnigt eller inte, vi skulle bada hur kallt de än var.
Minns ni när vi skulle pumpa däcken på cyklarna, minns ni byggarbetarna vi gick förbi och alla dräglade efter ?
Minns ni alla bilar som tutade på oss. Hahaha.
Jag minns en kväll hemma hos mig, det var Janette jag och Sanne. Dom skulle sova hos mig & vi hade de jätte mys ! Vi låg uppe hela natten och snackade och masserade varandra. Vi somnade inte förs vid fyra - fem på morgonen. Sen nästa dag vid elva skulle vi upp och dra till Drevan och bada. Glömmer aldrig när vi låg där, jag Janette och Sanne, jag låg och höll i ett hårspänne, så börjar jag klicka på ping pong låten, ni vet " do you know how it feels like ... " Och sen började Janette och Sanne sjunga,hahahah ! Minns ni alla dagar i skolan, vi satt alltid på bänken utanför och lyssnade på musik och solade, spanade in "ica nördarna". Det är inte något man glömmer i första taget :) .
Det var nog den sommaren jag och Thomas började prata också. Glömmer de aldrig.
Kanske inte är så bra att skriva de här i min blogg men jag känner att ni måste veta.
Jag hade pojkvän när jag började snacka med T, och jag tyckte han va skit söt och jag tyckte om han som en vän just då. Men sen visade de sig att jag blev kär. Så va skulle jag göra ? Jag hade pojkvän & var kär i en annan, jo jag dumpade honom för Thomas. Jag minns när du frågade en gång när vi snackade i telefon, "Dumpade du han för mig ?" Vet ni vad jag svarar ? "Ehm .. nej jag var bara ... inte .. kär längre"
HAHAH ! Nej men Thomas är inte dum inte, han fattade direkt :) . Men sen sa jag ju att jag var kär i han. Riktigt kär.
Men vi blev aldrig tillsammans fören 27/12-07. Ni ser, jag minns :) .
Den bästa dagen i mitt liv.
Minns den första söta lilla pussen jag fick av dig när jag satt på gungan och du stod framför mig. Och minns du när jag kallade dig för körsbär ? Och du bara "Du får inte kalla mig de ifall vi inte är tillsammans"
Men jag fortsatte och de ledde till att vi blev ett litet sött par som har sämst humor.
Thomas - "DET FINNS EN GUD!!!"
Lina - "HALELULIA!!"
Hahah, ni ser bara. Sämst humor eller vad ? :) Men jag älskar han lika mycket för de, minsann.
& imorgon ska mitt Körsbär komma. Vet ni hur mycket jag saknar han ?! Det är hemskt !
Sen på fredag ska Haninballen och jag på bio och se bee movie, hahah. Barnfilmer for life ! :)
Jag är en liten löjlpotta som älskar barnfilmer. Bilar är bäst ! Hahah, Thomas och jag kollade på den förut, "Kathing", eller va är de bilen säger ? - Ingenaing hur de stavas, men de skiter jag i, jag chansar. :)

Det är sommar och grabbarna glider
Hänger runt i parken och smuttar på en cider
Solbrännan svider men ingen lider
allt är lika skönt & vi njuter av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0