shopping idag !

Hejsan allihoppa !
Hoppas ni mår skit bra för jag mår bra bara att jag är skit trött !
Jag har varit och shoppat idag ! Mami satte ju in pengar på mitt konto så jag kunde köpa ett par jeans, men jag hittade två tröjor också ! Jeansen kostade 299 kr, och tröjorna 99 kr st ! Ett bra köp tycker jag.
& nu kom vi nyss hem från kusinerna, har varit där sen fem. Vi åt där, och små kusinerna kom.
Mina bröder följde med också, lite kul tycker jag eftersom jag inte träffar dom så ofta så de var lite kul.
Jag och Charlie satt och pratade en hel del faktist :) & hur oft gör vi de ientligen ? Men de var lite skojit !
Imorgon kommer Thomas ! WOHOO ! Har verkligen väntat på de här :) Tahaha.
Börjar nio imorgon, hoppas jag slutar 10 över två som vanligt om inte tidigare. Vi har ju som sagt språktema denna vecka så jag har ingeaning när jag slutar på dagarna. Schemat ligger i skåpet där de ska ligga annars glömmer jag de bara imorgon, så de är bäst att den ligger där.
Jag vet iallafall att jag börjar halv nio, lite små skönt sådär.
Sen tror jag att jag läser på morgonen :)
Har börjat på en ny bok, och nu låter jag som värsta nörden som läser skit mycket, men nu är de så att jag älskar att läsa ! De är nåt jag har fasnat för. En spec bok som jag älskar är Pojken som kallades Det. Den är så hemsk !
En annan bra bok är Under taket lyser stjärnor, är inte säker på att den heter så, men nåt sånt var de och den är verkligen toppen bra ! De handlar om en tjej som inte är så populär och hennes mamma har canser, och hon blir vän med den populäraste tjejen i skolan och blablabla. Läs den ! Den är jätte bra !
Men nu ska jag hoppa in i duschen, slänger nog inte lite bilder imorgon när jag sitter vid andra datan. Får inte ladda upp bilder på bärbara datan ..  för lite minne.
Jaja, hörs imorgon ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0