SANNE

God förmiddag mina små sötnosar !
Sitter hemma hos Sanne .. inte spec ovanligt nu när de är lunch :) .
Vi hade prov i dag i matten, eller prov och prov, de var ett test. De gick ju åt helvete, jag fattar inte de där X och Y.
Sen hade vi SO prov, fattade ingeitng ?
Jo men de här inlägget blev ju jätte bra *naat*
Haha, nej men nu ska ni få lite information, jag slutar vid fyra idag tror jag om inte farlige Roger släpper hos tidigare :) . Han hade ju damp på matten :O :O :O . Men ingen kunde ju hålla käften ! Och jag lackade på Charlie för han satt och sjöng.
NUU SKA SANNE VISA NÅÅT FÖR MIG ! :D:D
SKRIVER MER IKVÄLL ELLER NÅÅT ! PUSSPUSS !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej hopp!
VAd du har blivit stor din lilla skrutt unge :P
Men jag måste bara tillägga en sak sluta svära i bloggen :P haha minst fyra svordommar per inlägg :P

2008-04-21 @ 15:18:12
URL: http://jennifer123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0