Sanna

Hej alla glada ! :)
Sitter just nu hemma hos Sanna, vi har varit ute och solat i några timmar och fått lite färg på oss. Vi hoppade även studsmatta som jag älskar ! (a)  Flög skit högt ! Människan gav mig sin studs hela tiden, jävla Sanna :) .
Hahaha. Vi ska snart ut och chilla i solskenet ist för att sitta där nere där de är skitkallt, jag sitter med en fliströja och fryser arslet av mig.
Kom hem till Sanna igår kväll, hela släkten var ju typ här. Riktigt mys.
Men vi va ju så trötta, så vi gick och la oss först och då var klockan bara runt ett.
Men när vi precis hade kommit hem till Sanna och alla gick vi till grannen, Emma och alla småbarn var där och spelade nåt tråk spel. Men sen gick jag Sanna och Felix hem igen, sanna och jag höll på att däcka i soffan och nu orkar jag inte skriva mer. PUSSPUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0