morgonmänniska ? - Nej

Godmorgon sköningar.
Jag känner mig riktigt död faktist, vaknade vid nio av att Jocke kom in i mitt rum och skulle låna datan för hans inte funkade. Jo men inga problem med de, han var ju tyst iaf. Men sen kommer Vincent in i rummet och börjar snacka, och ni vet på morgonen, de spelar ingen roll ifall man viskar eller pratar högt, de känns som de dånar i öronen när man snackar ! Men jag somnade om även fast dom satt i rummet och kollade på datorer. Jag tror att jag ska in på blocket och kolla på datorer jag med ! Jag vill ju som sagt ha en bärbar data och jag tror faktist inte att dom skulle köpa en till mig, så jag får väl ta och tjäna mina egna pengar och köpa en egen ! Men då blir den nog bara min, man får låna den om man är snäll (a) . Hahaha, nej men de blir väl Mammas och min data isåfall :)
Jag ska fråga pappa om han vill köpa ett par jeans till mig, det var länge sen jag köpte de & jag känner att jag behöver ett par nya. & kanske några tröjor ? Hahaha, vi får se hur de blir.

Jag undrar vad jag ska göra idag, kanske träffa Natha, de var ju evigheter sen vi träffades ! Eller så ska jag träffa Sanne.
Jag ska iaf äta gott ikväll med alla grabbar. Jag är ju frun i huset just nu, mamma är ju inte hemma så jag bestämmer ! :) * INTE * Hahaha. Önsketänkade får jag kalla de.
Vad ska ni göra idag ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0