Igår&idag.

Hej mina käraste bloggisar !
Allt bra med er ? - Med mig är de toppen ! Jag sitter hemma hos Sanne och Janette och vi ska ner och köpa blommor eller nåt till Sanna och Isabell snart.
Igår, hahaha. Mamma och Jocke blev ju jätte förvånade eftersom att vi hade ju en överaskingsfest till dom !
Ni ska få höra hur vi gjorde; Pappa ringde och sa till Jocke att dom skulle bort, men han visste inte vart. Jocke tänka skicka iväg mig till Sanne för att han ville lyssna på elvis och bada i lugn och ro. Men jag satte mig inne i mitt rum ist och dunkade musik och pratade i telefon med min käraste.
Aja, tillbaka till överaskningsförklaringen. Mamma skulle klippa sig på mor&dotter klockan fem, och pappa skulle hämta Jocke vid fyra, men dom kom ju iväg vid fem och då åkte dom och hämtade mamma.
Malin packade ner kläder till mamma som hon skulle ha på sig eftersom att de var ju en överaskning, så vi kunde ju inte säga att hon skulle ta med sig kläder för att hon skulle på fest. - Nej nej, de går ju absolut inte att säga.
Hahaha, innan Jocke och pappa hämtade mamma var ju Jocke redan packad :) . Han blandade i en flaska, sprit sprit sprit. Hahah, skööööningen ville ju inte åka - malin slängde ut honom.
Men sen vid fem - sex började alla komma.
Sen när mamma och Jocke kom. hahah, ni skulle sätt deras min när alla stod i köket och sjöng ! Mamma blev ju jätte glad, och Jocke var ju mera packad ;) .
Jag höll på att somnade vid elva i soffan, men Thomas började ta kort på mig och typ hoppa på mig. - Jo men tack tack.
Men vid tolv gick Thomas och jag och la oss, men vi somnade inte förrän vid tre och vaknade vid nio av ljuset, vi hade ju inte satt upp nåt lakan. Men jag höll på att somna om iaf.

Idag ska vi till till Isabell och fira Sanna och Isabell, men nu orkar jag faktist inte skriva mer.
Pusshejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0