Hej hej !

Hejsan hoppsan lillebror !
Vad gör ni ? - Själv sitter man och lyssnar på Akon och nästan gråter så mycket för att jag saknar Thomas .. får inte träffa han imorgon heller för vi ska till kusinerna. Ja visst de ska bli kul att få träffa dom, men Thomas har jag inte träffat på ett tag eftersom vi båda har haft fullt upp .. & han får inte heller följa med. De va ju tråk ..

De skulle tydligen bli bråk idag men så blev de inte, Ali snackade med dom .. men sen fick jag reda på att dom ska slåss imorgon ist .. suck .. Jaja, idag stod ju skit mycket folk på Hökarängsplan för ALLA visste att de skulle bli bråk, och Sanne som bor där. Jag, Isabell och Sanna var ju hemma där och såg allting från ballkongen.
Sen när de kom mer folk gick vi ut och pratade med Bella & alla som stod där. Lissi&Jeanette var ju helt galna, hahah. Man hörde Lissi skratta hela tiden och då kan man bara inte hålla sig för skratt. Det är så sött :) .
HAHAHA ! Sen när alla hade gått då gick jag, Isabell och Sanne till skolgården och gungade lite och pratade om hur Thomas och jag blev tillsammans och blablabla. Sen när vi skulle hem stod Tony och alla vid Videodraken så vi gick ruuuunt hela centrum, och när vi är vi tvättstugan drar Sanne och jag ner Isabells byxor och vet ni vad hon skriker ? " AAAAAH, JAG VISAR HELA MURRAN !!!!" , AHAHA ! Smidigt Isa älskling :)
Sen började jag ju asgarva så jag nästan började grina. Haha.

Imorgon i skolan har vi språktema, vi har de tis-ons-tors tror jag, bara språk lektioner. woho ... super kul.
Men på torsdag ska vi på teater hörde jag :) . Lite kul tycker jag eftersom alla sjuor ska dit så då blir de extra kul när hela gänget är samlat ! :) WOHOO !
Sen i veckan ska papi och jag köpa jeans till mig.
Juste, jag sätter in dagens kläder lite senare kanske.
Jaja, nu ska jag som vanligt nörda lite på playahead och kanske mixa bilder eller nåt. Ingenaing vad jag ska göra, leta kläder till imorgon ? - Jo kanske .. Vi får se.
Pusshej ! Glöm inte att gratta min kusin iimorgon som fyller 15 år imorgon ! Blogg ; charlinas.blogg.se
Ha  en trevlig fortsatt dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0