Godmorgon alla glada !

Idag är de torsdag & jag är inte speciellt trött, jag var inte de imorse heller.
Jag har precis blivit klar, gett Skruttan (hunden) mat. Fast hon åt den inte, säg mig - vad är de för fel på min lilla bebis ? Hon åt inte ihåg heller :O :O :O .
Äsch, hon äter väl upp den innan Gudrun och Olle kommer och tar deras lilla runda.
Idag kommer Thomas, och de ska bli härligt att träffa han ! Saknar han lite mycket faktist.
Jag slutar vid fyra, men sista lektionen har vi elevensval och då har jag matte så Uffe brukar släppa oss ungefär halv fyra :) . Härligt härligt.
Men jag har inte så mycket mer att säga, jag hann inte plugga igår, ajajaj. Går nog inte bra på provet idag ..
Men jag får väl göra omprov antagligen.
Imorgon ska Haninballen & jag på bio, saknar henne enormt mycket ! Det var ett tag sen vi träffades. Usch .. Men imorgon så träffas vi ! :)
I miss you, honey ..
Nej men nu ska jag börja tänka på refrängen.
Skriver kanske ikväll, ifall jag har ork & lust.
Ha en underbar dag ! Och förresten, vad ska ni göra idag ?

Kommentarer
Postat av: Storesyster

Lina!! jag som trodde jag lärt dig att man SKA plugga! för i hela friden!!! måste jag och Fino komma och sitta med dig?:)

2008-04-18 @ 10:31:56
URL: http://murriis.blogg.se
Postat av: Lina

Haha, ja, jag tror de malin :)

2008-04-18 @ 22:16:02
URL: http://www.flachsbinderl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0