godmorgon !

Godmorgon och jag ber om ursäkt för att jag aldrig skrev ett litet kvälls inlägg igår, men vet ni ? När jag kom hem hade jag så ont i nacken att jag inte kunde röra mig ! Jag har ont nu också men inte lika ont som tur är. Och jag var så trött ! Jag gick och la mig redan vid nio. Sen ringde Thomas och väckte mig vid tio men de kommer jag knappt ihåg om jag ska vara ärlig. Jag var så borta ! Men jag sov gott.
Och när jag skulle plugga på spanskan så tog jag upp mina böcker och jag upptäckte att jag hade glömt den boken jag skulle plugga i .. suck .. Mami blir nästan jätte sur på mig. Och hon drog ut internet när jag skulle stänga av datan. Eller jag märkte de då iaf.
Och just nu har jag precis tvättat håret och vaknat till liv. Jag börjar halv tio idag, skönt. Så jag har inte brottom alls. Skulle till och med kunna gå och lägga mig i en timma. Men jag ska föna håret och massa skit.
Thomas kommer hit idag också ! :) WOHO !
Jag drömde att han låg på sjukhus inatt .. Han hade blivit nerslagen eller nåt, jag minns inte. Men jag minns att jag grät och att min mami satt och höll om mig och sa att de inte var nåt farligt med han. Sen när jag entligen fick gå in hos honom så kommer en sjuksköterska och säger att jag måste gå ut helt plötligt. Jag blev asarg om ni förstår de.
Vädret idag ser fint ut ! Blå himmel och de ser inte så kallt ut. Jag som är en väldigt frussen människa (enligt sanne och theo och alla) tycker själv att de inte har varit så kallt under dom senaste dagarna. Jag har inte ens gått med jacka ! Och en dag när alla kom med bara tjocktröja kom jag med jacka och halsduk för att jag frös, haha. Men ingen blev spec förvånad över de.
Men nu mina kära ska jag gå och göra mig iordning.
Puss och kram, syns på stan ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0