godmorgon !

Godmorgon skönheter.
Allt bra med er denna morgon ?
Jag vet att jag inte har skrivit i bloggen på ett tag, men igår fick jag inte ens sitta vid datan för att jag var hemma och mådde illa. Men jag låg i sängen i stort sätt hela dagen, gick bara upp om jag verkligen behövde.
Har inte hänt så mycket, i fredags var de ju överaskningfest för mamsen och Jocke. Dom tyckte att de var väldigt roligt, uppfattade jag de som.
I lördags sov jag Sanne, Janette och Sanna hemma hos Isabell, vi firade Sanna och Isabell :) .
Vi åt tacos och hade de mys !
Jag somnade redan vid tolv halv ett, låg i sängen och höll Janette i handen sen somnade jag (a) . Gullig man är !
Haha. Sen i söndags blev de ju mc till frukost ! Sanne, jag och Isabell tog en promenix till mc nyvaknade och osminkade. Vi satt och pratade om namn då faktist. Vad vi ville att våra barn skulle heta ;) . Hahah.

Idag blir de taights och Sannes klänning, mina hjärtörhängen och håret med en toffs på sidan. Låter väl ganska bra ? - Jag tycker de ! :)
Men nu ska jag försöka slänga i mitt nåt att äta, sen ska jag börja röra mig !
Kanske skriver mera när jag kommer hem om jag inte pluggar hela kvällen, jag har ju prov på torsdag ..
Pusshejs !

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!

2008-04-15 @ 08:36:07
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: JB

Tände Du ett ljus igår?

http://vastertorp.blogg.se/1208237833_ljuset_fr_engla.html

2008-04-15 @ 08:37:37
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0