godkväll !

Godkväll bloggisar ! :)
Är allt bra med er ? Med mig är de toppen ! Lite trött och så, men jag har haft riktigt kul idag ! Jag har varit med Tony, Niklas, Philip, Janette och Sanne. Vi har grillat korv ! Hahaha, Niklas ketchupade alla korvar, och philip pungade ketchupen ! Hahahaha !
Jag sitter hemma hos Sanne och luktar rök ! Luktar verkligen skit äckligt, fast jag luktar mest om håret för jag hade Philips jacka på mig (Skitkall). Men sen när vi skulle hem, HAHAHAHA ! Vi gick och skrek Niklas namn som pubartetröst ! Hahahah, jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv ! Tony din sköning, va ju bäst på att säga Lina, du bara; LIIIIIIIIIIIIINA ! PFHAHA !
Philip springer runt och pratar med min kusin i telefonen och sen dör han mobil så ringer hon upp mig men så dör min mobil ! Hahah, lyckat ? - Nej, jag tror inte de.
Vi får se ifall vi ska träffas alla imorgon igen :) . Vet inte ifall jag kan vara med för vi kanske ska till farmor ..
På tisdag är vi lediga ! Då ska jag träffa Thomas trorjag, ifall de inte blir så, så åker jag till Charlinas (kusin) skola och chillar. Men så blir de antagligen inte, men vi får se hur de blir ! :) Ifall jag åker dit så åker nog Tony och Philip med.
De var allt från mig !
/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0