goddagens !

Hejsan bloggisar !
Sitter hemma hos Sanne än en gång :) .
Är inte med på idrotten idag eftersom min häl är som den är. Det är inte så bra ifall jag springer nu när jag kan gå på den.
Idag ska jag nog vara med Sanne hemma hos mig :) . Vi ska äta kycklig, och nu ska vi äta potatisbullar, skit gott !
Nu äter vi choklad och dricker fanta (tjocka, vi vet)
Sen tänkte Duvan kasta snöboll på mig när vi skulle hem till Sanne ! HAhaha, han är så elak !
Och han skickade sms till mig och frågade vart jag var, jag bara ; Saknar du mig eller ? Vet ni vad han svarar ? - Nej jag bara undrar. HAHA ! Värstadissen jag fick då ! :) , TACK DUUUVAN ! ;) Hahah.
Mamma och Jocke har kommit hem och jag fick två väskor och en Jennifer Lopez parfym, jag tycker den luktar jätte gott !
Nej nu ska jag tala lite med min käraste bästavän.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-04-09 @ 11:32:10
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0