?!

Godmorgon mina kära !
Jag har inte kommit in på bloggen på tre dagar ! Har blivit lite smått irriterad på de, eftersom jag tycker att den borde fungera. Och jag förstår att de kan bli lite knas, men jag tycker iallafall att den bör funka. Men jag ska inte klaga, jag kom in idag iaf !
Jag börjar om trygt en timma, kanske 45 minuter ungefär.
Ska börja röra mig mot Sanne alldeles strax.
Jag har omprov i no idag också, mitt favoritämne ! *suuuuck* Men de är bara att kämpa på ! Vad mer kan man göra ? De är ju inte spec smart att bara skita i de och få ig, nejdu. Mitt mål är minst G i alla ämnen ! MVG i alla ämnen skulle ju inte heller vara fel, men får jag G så är de klart att jag blir nöjd också, heller G än IG, eller vad tycker ni ?

Jag somnade jätte fort igår ! Men de är inte så konstigt, natten innan så sov jag bara några få timmar. Jag tror jag vaknade varannan kvart ellernåt. Det är hemskt när de blir så ! Jag somnade iaf runt fyra halv fem. Skulle upp vid sex, du förstår att jag va trött på morgonen. Och idag så skulle de ju inte vara lite fel att ligga kvar i sängen hela dagen, hahaha. Fast de kan jag ju inte.
Nej men nu ska jag faktist börja röra på mig. Skriver kanske mer ikväll ifall jag kommer in !
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0