en komentar.

Läste nyss en komentar av "topsecret" som tyckte att jag skulle skriva mer om vad som händer i mitt liv. Jo men jag kan väl göra ett försök och försöka skriva lite mera. Men de är så att jag inte alltid har tid, men den här veckan har jag väl inte så mycket som ska göras så jag kan passa på att försöka skriva nåra inlägg om dagen, eller vad tycker ni ? :)
Och de där med att jag ska sätta ut en bild på Thomas, ja de kan jag göra nångång när jag har övertalat honom :) Ska försöka så ni får se min älskling.
Okej .. mer om mitt liv. *tänka*
Just denna morgon har jag inte speciellt mycket att säga, ska till morris idag med alla tjejer. Vi ska köra yoga och thaiboxning hörde jag. Så de är bara att packa ner mjukisbyxorna och köra ! Riktigt skönt med yoga faktist ! Avslappnande, och de behöver jag verkligen.
Vädret idag se lite lurigt ut. De ser ut som dom gråa molnen håller på att spricka men ändå inte. Så hur blir de nu ? Fint väder, regnit eller molnigt ? - Vi märker väl de under dagen.
De ser ju inte ut att vara speciellt kallt eftersom att alla går bara i tjocktröja i stort sätt.

På torsdag är de Valborg ! Fast jag ska nog bara vara hemma med familjen och umgås och sen kanske smyga iväg ifall jag får de. Men nu måste jag ringa och väcka Thomas så han inte försover sig ! :) Jag är hans väckarklocka to day ! :)
Hahah. Skriver antagligen mer ikväll.
Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon.
Ha en fin dag :)

2008-04-28 @ 07:31:40
URL: http://wiiiberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0