"Det som inte dödar dig, gör dig starkare"

"Det som inte dödar dig, gör dig skarkare"
Dom enkla orden är så sanna. Jag vet hur de kan vara när man bara vill falla ihop och man tror att man dör nätr som helst, men grejen är den att du blir bara starkare.
Vi säger så här, vi bråkar med din bästa vän, alltså din verklgen bästa bästa vän. Ni står varandra väldigt nära, men så börjar ni bråka. Och då känns de ju somallt bara vänder totalt , jo jag vet de eftersom jag har varit med om de en gång, inte de roligaste kan jag ju tala om. Men saken är den att man blir bara starkare, man lär dgi att inte ta åt sig. Det finns ingen andledning till att du ska ta åt dig av de din vän säger till dig, eller de beror ju på vad hon/han säger till dig, ifall han säger fula saker så ta verkligen inte åt sig ! Skratta bara åt de. Du vet själv att du inte är nåt av de han/hon säger till dig.
"Det som inte dödar dig, gör dig starkare"

Kommentarer
Postat av: sanna

det är så sant :)

2008-04-08 @ 21:05:11
URL: http://www.sannasvedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0