ÄRU GOO ÄÄÄLLHÄÄ ?

Hanin och jag har som sagt varit på bio idag. Vi såg SuperHero Movie ist för bee movie. Hahaha, men rolig var den ! SAtt och skarattade hela tiden i stort sätt !
När jag satte mig på bussen i gullmarsplan satte jag mig första på helt fel buss ! Haha, jag gick och frågade väktaren ifall de va rätt buss, men hon började skrika på mig och sa att de var fel buss. Men jag började bara skratta och gick av och bad Hanin komma bort till mina bussar eftersom hennes buss gick inte fören om en halv timma :) . Haha, Snäll jag är och låter henne vänta, men jag pratade med henne i telefon hela tiden typ ! .. Tills min mobil dog, eller den dog inte men jag hade inga batterier och jag lackade.
Min mobils batterier dör ju direkt ! Blir rasande på den ! Ska försöka spara ihop till en bättre mobil :) .
Någon som har ett förslag på en bra mobil som inte är super dyr ? Spelar ingen roll ifall den är begangnad ! (Vet inte ifall jag stavade r'tt men jag hoppas att ni fattar)
Hittat en på blocket som kanske passar mig ? Skriv en rad och skicka anonsen till mig är ni jätte gulliga !
Jag vill helst inte ha en med lock, tycker inte om de även fast jag har en lock mobil just nu sm jag blir arg på ! Ursäkta min stavning men jag känner inte för att rätta mig nu. Jag orkar inte, för mig data är ju superduper långsam ! Hahaha. Äsch, jag ska inte klaga, jag är glad att jag har en egen data på mitt rum. Men jag skulle vilja ha en bärbar data ist. Nåt man kanske kan önska sig när man fyller år om si sådär tre månader ? :)
Min älskling fyller år fem dagar efter mig, haha. Lite coolt tycker jag :)

Jag tror att min älsklingsbebis (hunden) ska sova hos mig i natt om hon inte sover inne hos Charlie och Vincent som hon antagligen kommer göra. Men då får jag ju hela sängen för mig själv ! :)
UNDERBART..
Sen imorgon kanske vi ska till sjöstugan, men de är inte säkert än tror jag. Har inte pratat med Jocke.
Mamma är ju i Paris också, hon kommer hem på söndag. Saknar henne galet mycket. I NEED YOU MAMI ! <3
Hahaha,efter bion gick Hanin och jag och satte oss på en trappa och började prata göteborgska, " äru goo ällhä?"
Ni göteborgare är för sköna alltså ! Dialekten, man bara smällter ! :) Hahaha. ÄLSKA GÖTEBORGSKA ! :) Älläh va tycker du ? (: HAHAHA. GÖÖÖTEBORG ! <3 KÄRLEK DE.

Kommentarer
Postat av: ?

vem är din älskling, älsk (:

2008-04-19 @ 00:03:57
Postat av: Lina

Thomas är min älskling :)

2008-04-19 @ 10:10:17
URL: http://www.flachsbinderl.blogg.se
Postat av: ?

okejs (:

2008-04-19 @ 13:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0