28 april

Godmorgon bloggisar !
Dålig uppdatering i helgen, jag vet. Men jag har inte varit hemma, bara i fredags. I lördags åkte jag ut till Katrineholm till sjöstugan mitt ute i skogen. Haha, jag tycker dock inte om skogen men där är de rätt okej. De är skönt att bara kunna andas ut och få vara för sig själv och bara tänka.
Vi kom hem igår kväll runt sju - åtta.
Hela bilresan hem satt jag och små log för jag smsade med en väldigt god vän som fick mig på bra humör. Snubben har humor säger jag bara ! ;) Hahaha. Vi smsade i stortsätt hela bilresan hem, och de är runt 2 timmar i think. Men de va bra att jag va sysselsatt annars skulle jag bara somna och då skulle jag inte kunna somna på kvällen. Men de kunde jag ju iaf inte. Låg och pratade med Thomas hela kvällen/natten.
De var skönt att bara prata ut, bara han & jag. Och jag ska snart ringa och väcka min älskade så han inte försover sig :) .
Själv är man ju redan klar, kör bagie jeansen och en vit T-shirt som mami köpte till mig. Tack mami !
Håret är som vanligt uppsatt i en hästsvans, jag har börjat hatar att ha utsläppt för de är så jobbigt ! ;)
Jag kommer hem ikväll nångång runt halv sju om jag inte tänker fel. Då ska jag hem och plugga men jag ska försöka att hinna skriva lite innan de !
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0