jääähjääh .

asså idag . ganska skön idag, förutom väääärsta möördarblickarna . hahah ? kul liv du måste ha !
asså SERIÖST ? , väx upp . majjgad, man kan inte bara lägga sig i allt som har med alla andra att göra ? ha koll på dig själv ist för på andra.
MEEEEN !
hahah ! gungade med Madde och Daniel idag (: hahahh ! först ramlar Daniel med sin cykel ... HAHAH ! DU ÄR SÅ SMIDIG ! :D han ramlade i busken också ! :D sen så skulle jag cykla på hans cyklel ohc jag kom inte upp på den (a) ! hahah , dom två tänkte filma mig ! ;) ,men de fick dom inte :)
sen så stack vi upp och gungade i C;et (: , sen när Daniel skulle hem så tog han min sminkväska och cyklade iväg. HAHH ! ja tyyp sprang efter honom ;) , sen så kastade han den på ett biltak , vilken cack han äär ! :O
haha (: , men ja fick iaf teebax den sen som tuuur är :) annars skulle jag inte överleva , hahh näjj jag skoja :)
iiiiihihih ! :D

PÖSS OCH GÖLL ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0