HAHAH ! :D<3

finns inte spec mycket att skriva . är inte arg , men jag är inte glad heller . elr jo de är jag väl , men inte såär meega glad . har inte hänt så mycket idag , förutom att på morogonen va vi på bibblan i gubbis , och sen drog jag , Teo , Sanne , Angel , Cleisi och Ronja hem . fast vi åkte te farsta strand ist för att vi började om en halv timma tyyp , men så kom vi tebakaa te hökarängen 5 minuter innan vi börjar ;) . men vi tog de lugnt för vi skulle ändå bara läsa , men vi kom percis när vi började :) . sen satt vi och läste i tyyp en halv timma . sen  blev de lunch , sen efter lunchen så skulle vi läsa i två timmar trorja ? men vi fick 20 minuters rast . och dom tjugo minutrarna hade vi riiiktigt kuul :) haha , emre och tobbe asso ;) , tobbe går runt och gör så att emres händer rör sig , så gör han så att han tar mig på tutten ! hahaha ;) .sen kommer janette , isabell , nike , sanna och melissa :) , janette och jag börjar sjääälvklart att slå varndra :D . ahha , värsta figihten (a) haha näjj men de va ganska kul , hon kom och slog mig på käften och då slog jag henne sen drog jag in henne på toan och höll för dörren . höh (a) sen kom hon ut igen och började slå mig igen , och hon ruffsade te mitt hår och sen va sanne inne på toan och janette gick in där så stängde jag och höll för dörren igen (a) , och sen så släppte jag dörren och sanne flög ut och nån snubbe fick dörren på sig ! HAHAHAHAHAH ! :D<3
sen så skulle jag och Teo smugla in Janette in i våran klassrum (: , jag gömde henne bakom min bok som inte ens täckte ett huvud ;) HAHAHAHA ! (a)<3
sen så satt du där och snackade med mig ett tag men sen va du tvungen att gå för att dinlektion började :)
sen så slutade vi och jag och Sanne stack hem te henne och käkade glass :)
sen kom Janette och vi stack hem te mig och chillade . sen så fick jag värsta dampskrattet och skrattade åt mitt egna skrtatt :D hahahah ! och Sanne och Janette stoppade ngt i min mun så ja skulle bli tyyst , men neej . jag kunde verkligen inte bli de (a) hähä . sen så fick Sanne damp på mig för att jag skrattade och hon började kittla mig så jag skrattade ännu meer ! ;) , sen så bet jagJanette i fingret (a) HAHAH ! :D RIKTIGT SKÖÖN JAG ÄÄR ;) . hon ba ; AAAAAAAAAAAAAAAIIJ ! (a)
hahaha ! shit va jag skrattade då :) , men jag fick ju värsta krampen i magen efter jag skrattat såå mycket ;)
HAHAH ! du anar inte :)

PÖSSPÖSS ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0