förlåt natha ,

älskling.
inse att ajg är med dig till slutet. spelar ingen roll va du säger.  jag älskar dig ! fatta de ! jag älskar dig sjukt mycket ! skulle ge hela världen till dig. gör allt för dig bara du mår bra. asså snälla ! lämna mig inte ensam kvar :'( du är sjukt älskad av mig. du är en av dom som alltid har funnits för mig , och jag ska alltid finnas där för dig ! för de är du som är mitt liv. mig dag , min solstråle , min morogon. du är mitt allt ! FATTA ! JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET ATT JAG KAN DÖ FÖR DIG ! SPELAR INGEN ROLL OM DU SÄGER ATT DU HATAR MIG ! HATA MIG HUR MYCKET DU VILL ! MEN JAG ÄLSKAR DIG SÅÅ MYCKET ATT INGEN ANNAN KAN ÄLSKA DIG SÅ MYCKET ! ALLT FÖRE DIG HUN ' ! <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0