ooohyeah.

shuue sööötisar :)
en lyckad dag med kusinen. vi drog te farsta och kolla lite :) . de blev ingen jacka för hennes del. hon skulle köpa den i Tyresö C ist , haha vi pallade inte gå dit hennes jacka va (a). haha , jaja jag vet att vi är lata , men vi är ju som du är. men vi gick och käkade på mc ist (: . tjoooockis baarn (a) haha jo tack vi vet :) . men ingen av oss hade ju ätit frukost och båda va skit hungriga ? så va hade vi för val ? - jo att äääääta på mmmmc :D ohherregud , de va lite lite gott de där :) , haha , sen när vi stog i kön HAHAH ! så ett par killar framför oss ,dom kanske va runt 20 ? dom sträcker fram en skiiiitful mobil te oss och ba ; tjejeeer ! vill ni köpa en mobil för 50 spen ? ;)
vi ba ; öööh ? nej den är ful .. sen när han vände sig om så kommer charlina och säger ; Precis som han ! :D
HAHAHAHAH ! asså den där va kloooockreeen asså ! (: . hahahaha , du är så söt kusin ! :D
ja men imoron ska man hem te kusinen och träffa henne och becci och kanske Lissie :) . vi ska iväg på kvällen på nåt cack. asså de är massa som typ ska sjunga :) . ganska kul faktist. så jag och becci ska sova hos kusinen min :) , haha . asså jag är såå glaaaad ! :D , jag längtar faktist te imoron. vi kommer ha skit kul och jag vill faktist träffa eer , tjejjuuur ! :)<3 ,
asså chuukläääd . är inte riktigt säker på vad ja ska ha på mig imoron , men jag tror jag vet :)
1. Only jeans.
2. Ett svart linne - h&m
3. En lång vit tröja - Gina
4. Ett svart skärp - Glitter
men vad ja jag ha för skor ? :O , asså jag har ingenaing . får väl kolla de ikväll :)
för asså , har inte så mycket tid imoron , ska bara upp och duscha och göra mig lite halft iornding sen drar jag te gullmars , och där möter min kära kusin mig :) . sen så drar vi hem te henne och käkar och gör oss iornding så jag slipper stressa söder här hemma :) . ganska nice.
aahjuuuste ! jag måste messa sanne också och säga att jag inte kan komma te henne imoron . hade nästan glömt de asså . tur att ajg satt och tänkte på henne just nu :) TUUURIIJUUL :D
haha , äääh . jag börjar bli hungrig IGEN ;O . shit , jag käkade för inte så länge sen och ajg är hungrig IGEN !? haha tjooockisvaaarning ;) haha nej jag skoja :D
oohherregud vad trött jag är ;O . får väl hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen och slå på en film :) . fast jag har ingenaing vilken ? ;S har inte spec bra filmer , meeeen jag får väl hitta nån :) . elr så får jag gå ner och hyra nån ifall jag orkar :) . fast jag tror ine att jag gör de , haha så trött som jag är (a) asså jag blev väckt vid 10 idag av min söta lillesyster :)
asså såå söt hon är !  när jag kom hem så springer hon emt mig och skriker ; LINAA ! JAG HAR SAKNAT DIIG ! OCH VET DU !? JAG HAR BAKAT BULLAR !!! . haha , hur söt får man va  ? :) / stoltstoresyster / haha (a)
nej men jag tror att jag ska sätta mig och sjunga elr lägga mig i badet och bara chilla gaaalet :) , fast då somnar jag vääl , så trött som jag är :)
puuuuuss Linaaw <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0