haha ?

DIN OMGIVNING
1. Hur många är det i din klass? runt 20 ? varför ska jag ha koll för ?
2. Känner du några som röker? yes
3. Hur många är ni i eran familj? åtta stycken (a)
4. Har ni några husdjur? En hund
5. Känner du någon som knarkar/knarkat? naj


OM DINA VÄNNER
1. Har du någon riktig vän? ohja
2. Hur många vänner har du? vääldigt många :)
3. Vilket kön är oftast snällast? de beror på
4. Hur ser dina bästa vänner ut? värsta hetingar ;)
5. Vem är din bästa vän utav de andra könet? Eric Lennholm :)<3

MUSIK
1. Vad är musik? allt
2. Vad lyssnar du på? oooolika :)
3. Vad är dålig musik? hårdrock in my as ;O
4. Har du någon favoritartist? mig själv (a)

TRAGISKT
1. Känner du dig värdelös? aaaaldrig :)
2. Har du någon gång försökt begå självmord? naaaje
3. Känner du någon som begått självmord? nej ,
4. Känner du någon som tänkt begå självmord? men nej
5. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? ah (a)
6. Har du någon gång prövat alkohol? yes
7. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? ööh , nej ?
8. Är det någon som har sålt alkohol till dig? nej

OM KÄRLEK
1. Är du kär? aaah
2. Vad tycker du om kärlek? underbar
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? har jag sääkert
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon? jag vne
5. Är du homosexuell? HAHA ! nej !
6. Tänker du gifta dig när du blir stor? jag tänker gifta mig rik ;D

tahaha . stämmer de ? (;

L. Alla älskar dig
I. Helt underbar i sängen
N. Du kan behålla hemligheter
A. Gillar att dricka/festa

Ditt namn :
A. Gillar att dricka/festa
B. Alla vill ha dig
C. Riktigt barnslig
D. Gillar att dansa loss
E. Oh, jätte bra kyssare
F. Bra personlighet och utseende
G. skiter i vad andra tycker
H. En gosig nallebjörn
I. Helt underbar i sängen
J. Alla avgudar dig
K. Vild och galen
L. Alla älskar dig
M. Har dom vackraste ögonen
N. Du kan behålla hemligheter
O. As sexig..
P. populär bland alla
Q. Mindre snygg
R. Helt galen
S. lätt att bli kär i
T. Omtänksam och bryr sig
U. Kung på att bara ta't lungt
V. Alltid lika glad
W. Otur i kärlek
X. Inte alls duktigt skolan
Y. Bästa pojk/flickvännen som finns
Z. Alltid redo
Å. Har en dold talang
Ä. Kan inte behålla hemligheter
Ö. Ruskigt smart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0