bajs i röven :)

shaaa sötbarn !
ganska nice idag. började tjugo över åtta och jag ägde på musiken ;) haha vi spelade trummor och jag va ju sjäälvklart bäst (a) sen hade vi typ so elr nåt cack , vi skulle spela upp en rättegång ;) haha . cleisi och jag va juryn, haha vi ääägde sönder ;) Sanne din sköning , va advokat :D hahahahah ! du ba ; ööh ? va ska jag säga råå ?
HAHHAHA ! :)
elevensval va jö bäst :) Yodit och jag asså. haahah , vi tog en kvarts rast fast uffe the man sa att vi skulle ta ti minuter , men vi gick te korren och köpte två red bull och en klubba var ;D , sen gick vi luugnt och rå tebaka te matten (: sen stack uffe ut , han skulle upp te data salen där de satt nåra och höll på me datan , så Yodit och jag såg inga problem och öppnade våra red bull :) . hahahah ! vi började asgarva. jag höll på att spotta ut allting över min mattebok för att jag skrattade så mkt ! (a) hahaha !
och sen blev jag magpumpan idag av cleisi , yodit och janette ;) hahah . jag la mig ner på senen och chillade lite . så fört kommer janette och flyger över mig och jag hålle rpå att dö , hahaha . sen börjar yodit och magpumpa mig (fast inte så hårt) sen kommer janette och kör lite hårade än yodit , sen kommer cleisi , ohherregud ! ;) HAHAHAH ! asså där fick jag vääärsta magpumpningen ;) HAHAHAHAH ! (: iihih.
sen blev jag nästan mulad av pontus idag ! hahah . han ba ; men vi mular Lina ! jag ba ; NEJ PONTUS ! du får inte mula mig.
men sen gick jag och yodit in te kiosken och köpte lite cack :) sen när vi kom ut igen , asså shit . jag trodde verkligen att dom skulle mula mig . hahaha . men han gick emot mig och sen sa han; jag tar dig imoron Lina ! vänta bara.
jag ba ; ooj (a)
hahaha . jo men jag får väl se vad som händer ;) ifall jag blir mulad , jag kommer sääkert bli utsläpad av dom ;) hahah fast ifall jag ser dom springer jag bara (a) hahah fast dom kommer väl ikapp mig , lätt ;)
nej men jag hoppas att dom inte gör de (a) för då kommer mitt hår bli lockigt , fast jag kan bara sätta upp de då :)
tss.
och sen ska jag ut i skogen på lördag moron ;O ska te katrineholm te sjöstugan , och jag kommer sääkert ha ett par sexiga gömmistövlar ! ;D HAHAHAH ! skit hett jöö ! (: kan ta med mig kamran och ta lite kort kanske :) ifall jag orkar (a) . hahaha .
nej men nu ska jag gå och färga håret på malin :)
vi ses . puss löf u ! / Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0