8 november

sshasha sötnöötar !
asså ah. ganska seg dag men rolig. första lektionen var musik , inte de roligaste direkt, cleisi och jag bara satt där och chilla. sen efre musiken blev de lite bättre iaf. vi hade typ so torjag ? haha där va de lite kul (: , jag skulle säga de sanne sa , men så började anno snacka med mig och jag hörde inte att hon snackade med mig för jag lkyssnade på musik och konstentrerade mig på att upprepa de sanne sa (a) . hahaha , cleisi och jag började skratta mkt ! ;D , sen började dagen flyta på :) . haha , på spanskan , petra och jag satt och skrattade åt värsta orden ;) , och jag satt och garvade åt simon och hans miner ! hahaha ! han kan verkligen fula sig ordentligt så att man börjar skratta vääldigt mycket ;) . hahahah .  sen på gympan ! HAHAHAHAH ! jag dansade och cleisi filmade med montys mobil och nu ska han sätta in den på pa , hahaha ;) fast jag vne ifall han gör de (: gör han de ska jag lätt ta den och också ha den ;D HAHAHA ! teo bara satt och skrattade åt mig när han fick se den (a) tss , bara för att vi har rolig i omklädningrummet ;D HAHAH ! (: sen på elevensval, yodit satt och skrattade åt mig när jag sa ; väääaa ? hahah , elr när jag satt och sjöng och hade pennan som mick ;) HAHAHHA !  (:
sen när vi va påväg hem , hahaha . nilab kastade apelsin på mig och mariam ! hahahah , sen så började jag springa efter henne och skulle spotta på henne , sen när sarah och mariam kom ifatt oss så sa vi att jag hade stpottat på henne fast jag inte hade de ;D haha. men iaf kom jag hem , och jag käkade och nu sitter jag här :)
löööööööööök ;D
imoron är de frdag och jag ska hem te min pappa :)
men vi hörs imoron elr nåt ! pusspuss , alla sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0