5 november

halu babys .
assåjaa. de finns inte så mycket att skriva , har inte gjort så mycket idag. höll på att somna på no;n (a) . haha men de va inte med meningen ;) . jag va så trött och jag fattade inte så mycket ? sen så fick jag reda på att vi har prov på fredag och kanske på torsdag ? jag kommer inte ihåg ;O. asså jag sitter här och halv sover och funderar på vad ja ska ha på mig imoron , har inte så mycket kläder ;/ . får åka och köpa lite tröjor nästa månad om jag inte får pengar av mamma. för de börjar bli lite panik med tröjor ;O. jag har ju skit många byxor , men trööjor , ajajaj "/ får väl ta och snacka lite med mamma om att åka te farsta elr stan och kolla lite. ganska nice ifall vi skulle göra de för hon och jag umgås inte spec mycket ;/ . elr ah , vi snackar och så men de är inte så att vi gör så mycket tsm , vi typ käkar och sånt cack tsm. men vi åker aldrig på bio elr åker aldrig te farsta bara hon och jag ? ifall vi ska te farsta åker antingen mamma själv elr så åker mamma , jocke , jag , charlie och vincent. aah kul ! asså biland är de lite mysigt , men inte alltid ;O . jag måste verkligen snacka med henne om att bara hon och jag ska åka nånstanns ! , asså typ bara gå på bio och kolla lite i stan :). elr pappa och jag ? , vi gör inte heller så mycket tsm. carro kommer alltid hem te oss och då gör inte pappa och jag så mycket , vi träffas aldrig på veckodagarna. bara på helger och då har han thea och då kommer carro elr så åker vi te henne i uppsala , men jag gillar inte så mycket att va där , ah jag vet att jag bara har varit där en gång men asså nej , jag gillar inte placet ;S asså ska jag säga de te honom ? men då kommer han bara undra varför och jag vet nite varför jag inte gillar att va där. jag känner mig inte riktigt hemma. de är inte som hos hans förra tjej , henne tyckte jag om och jag älskade att va hemma hos henne , för hennes ungar va snälla , asså jag säger inte att carros ungar är dumma . men jag gillade dom lite mer eftersom dom va lite äldre än carros. men va ska jag göra liksom ? huvudsaken är ju att pappa tycker om henne och är lycklig. jag träffar inte henne spec ofta , men jag vill inte att hon ska flytta te oss elr vi te henne. glöm de ! ,
visst att ni träffas såhär som ni gör nu men jag vill inte att ni flyttar ihop ;/
asså ååh. är trött och sliten , har inte sovit så mycket på dom två senaste nätterna. får väl hoppas att de blir bättre. annars får jag väl ta de lugnt en dag. fast va är de för dag ? , de är måndag , snart tisdag. jag måste klara den här veckan sen i helgen ska jag te pappa, hoppas vi inte åker te uppsala elr att hon kommer te oss elr nåt cack, för jag orkar inte.
asså jag har hittat en jätte bra låt som verkligen får mig att tänka till.

you try to change me, but you don't succed. I hate you, and do you know why ? becuse you let me do things i never do before. i dont wanted so. it was the last i want to do whit you. but is was one thing u got me to realize, it was to hate a person i have love. it very hard to do that. but u secceed. congratalulations ! u secceed ! your ashole ! u got me so mad that i dont know what a supose to do. tanks alot !
kände för att få ut mig dedär ..
[ vet inte ifall jag har stavat rätt på allt , men jag försökte ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0