28 november

hej mina vänner.
nu sitter jag här igen. kom hem för ett tag sen, va i farsta med yodit och sanne. jag och sanne skulle kolla lite och jag hittade en tröja från gina, kände mig så lättad när jag köpte den för den är så fin och jag har inte så mycket tjocktröjor ! och sen hittade jag ett par örhängen där också för 59 spen , men de är de värt. dom var så fina. tröjan va ganska billing , 149 kr , och den va snygg också ! :) sen hittade jag två diadem på h&m för 29 kr. så jag är nöjd. fast jag behöver ientligen ett linne också. kanske tar de i stan imoron, ska dit med yodit och sanne, jag ska kolla på julklappar. jag har ingenaing vad jag ska köpa till alla. faaast jag vet vad jag ska köpa till mamma, fast de kan jag inte skriva för jag vet inte ifall hon läser min blogg :) ´hahah.
är fortfarande avstängd från pa , får tillbaka den dagen innan julafton :) hahaha. orka anmäla mig. ajaa. har iallafall en ny pa ; glamuuuz @ hahh .
nej men nu mina käära ska jag va inne på pa och lyssa på musik och prata lite med nike och janette :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0