2 november

helu babys.
ja ni undrar säkert varför jag är uppe såhär tidigt , men de är så att jag ska möta min kusin Charlina(pussgurkan-93@pa )  vid tolv :). vi ska dra te farsta och hon ska köpa en jacka. sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra , kanske träffa nån elr nåt :) . är sjukt trött asså. har sovit jätte dåligt inatt. vaknade när nån kom in i mitt rum ? tror att de va Sandra som skulle hämta nåt. sen kunde jag inte somna om ;O , asså usch . jag hatar att inte kunna sova. men tillslut så somnade jag om , och jag blev väckt av min Thea ( min lillesyster som är 4år ) hon kom in te mig och sa ; Lina , du måste gå upp och duscha.
haha , så gölli :)
men nu måste jag gå och göra mig iordning ifall jag ska hinna. / puss lina [ typlinaa@pa ]

idag ska jag ha på mig ;
Ett vitt linne från Gina
Ett skärp från glitter.
Ett par only-jeans.
Och mina fina örhängen från glitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0