helg,

hallååhj nära och kära !
imoron är de fredag och jag ska träffa hanin. vet inte riktigt vad vi ska göra men jag tror att vi ska dra in te stan och kolla lite. på lördag ska vi träffas också . riktigt mmys asså ! vi har inte träffats på ett tag nu ! sist va de på de där nyboda grejjset tror jag att de hette.
haha . daniel din dumma blatte ! ;) . du får runt där i din blatte mössa och är riktigt skön asså . blir glad så fort jag ser dig, bästavän.
och alla andra grabbar och brudar ; sanne, cleisi, jeanette, yodit, perwin, sofie, nike, isabell, sanna.s, melissa, janette, petra, daniel, teo, angel, martin, danne, alex, tobbe, jakub, odin, simon, malin, linnea, alina,  yodit, nilab, sara, ashmutta, jonas, madde, meron, fredrik, meryam, sanna.n <3
vissa betyder med än andra, jag älskar er jätte mycket älsklingar.
alltid vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0