hallåhj !

hallåj min kära !
jag sitter här i skolan. har haft lite krig med teo idag. hahahah. vi har slagit varandra.
som vanligt är jag väldigt trött, mamma väckte mig imorse med att säga att hon var sjuk och skulle stanna hemma men jag hörde knappt hälften av vad hon sa för att jag inte vaknar så lätt (a) tahah.
kunde inte sova igår, låg vaken till ett tror jag. messade med lite kompisar.
slutar fyra idag. jag orkar verkligen inte. men jag tror att jag ska vara med sanne och janette idag <3 . 
hahahah ! , jag satt och sjöng högt nyss och sanne bha ; LINA !  ssshh !
tahah . fast jag fortsatte att sjunga för att de är riiiktigt skönt att sjunga högt.
vet inte riktigt när jag slutar den här lektionen men jag tror vi har den i 40 minuter. så vi slutar väl 20 över trorjag.

  tycker att dom är bilderna är riktigt fina på mig faktist. men jag vet inte vad ni tycker men vi får väl säga de. puuuuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0