FLICKOR <3

halååååååååååååååhj mina älsklingar och sötnosar !
nu är jag hemma . när jag skulle äta med mamma och jocke. när jag hade ätit klart så skulle jag diska och jocke hade hällt upp vatten i den där bredvid, och då la jag i mina grejjer där och tänkte gå och då började han bråka ! nej mne jag orkar inte bry mig om honom. han suger !
ajaa . snart ska vi pyssla i skolan, på onsdag eller torsdag , kommer inte riktigt ihåg . sen är de lucia och sånt.
a på torsag då ska jag ha min vita långa tröja och ett svart linne under och mitt skärp och ett par taights , skiit fint. provade de igår kväll faktist.
oooch sen när vi ska få jullov så ska jag och alla flickor åka på bio i stan . de blir ; jag , sofie , nike , sanna , sanne, janette, jeanette, isa, och sen ska jag snacka med hanin och min kuusin .
riktigt mmys asså ! :)
nej men jag orkar verkligen inte skriva mer . skriver medr imorgon elr nåt . PUSS ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0