andra advent

helu !
de är andra andvent idag, en dag närmare jul ! riktigt skönt.
hahah, hade jätte mys igår med nike sanna sanne och janette.  vi skulle te farsta kvart i nio, vi hade tänk att käka tjoockis mat, men mc stängde juu vid nio så vi sprang till tåget och de va sju miunter kvar. hahaha , nike hade tagit med sig sannas glitter, hon hade glittrat sig själv mig sanna sanne och janette. sen så ville hon juu glittra andra också . haha så föörst såg vi alexis så hon skulle smyga på honom bakifrån och vi skulle distrahera honom , hahaha . först så gick de skit bra , han märkte inte henne men hon hann aldrig glittra honom. när han såg henne så frågade han om hon va hög ! hahahaha ! då skrattade jag väldigt mycket !
men sen så kom ju tåget och nike hade nyss hittat en kille som ville bli glittrad så när dörrarna stängdes så började nike springa in och hon blev jätte "ledsen" för hon inte fick glittra han den där söta med sitt fluff hår ! hahah ! söt hon är asså <3
aaamen sen när vi kom te farsta så va de fem minuter kvar tills dom stängde, så vi sprang igeom heeeeeeela farsta och sen när vi kommer in där så ska ingen ha nåt ! haha . så jag köpte en stoooor coooooooola som alla skulle dela på. haha den stog slut på fem minuter. tahah , jag är inte förvånad.
hahah . sen skulle vi rejsa kundvagn och massa skit.
sen träffade vi alexander. hahah , ingenaing vem de är men nike frågade vad han hette. han va typ 50 och gick runt och kollade i soptunnor . hahah . skööning.
HAHAHAHAH ! när vi kom tillbaka te hökarängen vid elva så skulle vi gå och hyra film. och då möter vi melissa ronja martin och danne . så vi stannar och snackar med dom, och efter en stund kommer en fullgubbe och börja snacka med oss och jag höll på att kissa på mig ! ahahahah ! jag skrattade så mycket. han hade väärsta snusen och luktade illa ! men han va så roolig , haha jag dog nästan för att jag skrattade så mycket.
men efter en stund så hyrde vi en film. de blev från andra sidan
hahah , jag höll på att kissa ner mig för att den va så läskigt , och sen kom en död gammal kärring och hon va så ful ! hahaha . men hon såg så äcklig ut. och efter filmen så sana bha ; men den va inte så läski.
ja bha kolla på henne och sa ; ÄRUU DUM ELR ?! DEN VA JU SKIT LÄSKIGT ! JAG HÖLL PÅ ATT SKITA NER MIG ! hahaha . (a)
nej men jag orkar inte skriva mer. vi hööörs imoron elr något.
pusspuss, ! finns på pa ; glamuuuz @
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0