<3

" en beväpnad tjockis, med hairspray "  HAHAHA ! den är ju klockren ! hahaha ! dog av skratt när jag hörde den ! (:
men a . blev hem skickad av min lärare idag för att jag såg blek och hängig ut. mådde inte spec bra heller.
försov mig imorse också , vaknade kvar i åtta och jag började åtta, så jag flög upp ur sängen och sprang in till mamma och skrek att jag hade försovit mig. hahah ! hon fick nästan en hjärtattack stackrn (a)
men sen så gjorde jag mig iordning på 10 minuter och sen sprang jag till skolan och kom bara tjugo minuter sent. höll på att somna på lektionen, ahah de va absolut inte med meningen men angel och sanne pillade på mitt hår hela tiden ! ;) hahaha ! snorungar asså :) men sen hade vi svenska och satt i datasalen , och efter svenskan så gick jag hem ,
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0